2008. március 26.

- Mondd csak Debi, miért vállaltad a jelöltséget?
- Láttam és látom, hogy sínylődik a diákság a tanárok rémálomba illő tanterve alatt, ezért megfogadtam, hogy amiképp lehet, segítek az elnyomottakon.
- Egészen úgy beszélsz, mint egy jó király! (Vagy politikus?) Arra kérnélek, mesélj magadról! Hátha van még olyan, aki nem ismer téged tágas iskolánkban!
- Egészségesen élek, ezt segíti a heti négy fociedzés és a szombati bajnoki a Dorog FC színeiben, valamint, ha időm engedi, megpróbálok részt venni az istvános szertornaedzéseken is. Emellett persze a tanulás is fontos, és nem megy annyira rosszul. Egyéb hobbijaim: moci , zenehallgatás, olvasás minden mennyiségben, és persze a rászorultak segítése.
- Egy királyválasztás össze tud rázni egy osztályt. Te mit tapasztalsz az osztályodban?
- Maximálisan elégedett vagyok az osztályommal, eddig is sejtettem, hogy jó az osztályközösség, de ez a mostani szervezkedés mindent überelt. Persze én is részt veszek a munkálatokban, de mivel nem vagyok egy jó rajzos, inkább ötletgazdaként.
- Mit gondolsz, ki fog nyerni?
- Ennyi sok közös készülődés után nem én fogok nyerni, hanem az osztályom. Egyszerűen úgy érzem, hogy mi nem veszíthetünk!
- Tudod-e már, kit választanál királynőnek?
- Ráérek még ezzel foglalkozni, most a kapánymunkák előbbre valók.
- Mégis, ha valaki a királynőd szeretne lenni, annak milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie? (Milyen lányokat kedvelsz?)
- Igazából nincs konkrétan meghatározva, hogy milyen csajok jönnek be, lényeg, hogy szépecske legyen, kedves, aranyos és egyedi (a bajusz nem egyedi dolog!).
- Utolsó kérdés: mit ígérsz a rád szavazónak?
- Én nem ígérgetek. Én megteszem... Bizonyítom!